- Strefa Klienta
- >
- Usługi wodno-kanalizacyjne
- >
- Sposób załatwiania spraw
Sposób załatwiania spraw
Usługi świadczone przez Spółkę PROWOD
PROWOD sp. z o.o. świadczy usługi z zakresu zbiorowego zaopatrzenia odbiorców w wodę, odprowadzania i oczyszczania ścieków, administrowania sieciami wodociągowymi i kanalizacyjnymi, gospodarki odpadami, utrzymania i pielęgnacji terenów zielonych oraz administrowania lokalami mieszkalnymi i usługowymi.
USŁUGI WODNO-KANALIZACYJNE
Zakład w Opolu- Czarnowąsach (biuro)
adres: ul. Janiny Kłopockiej 3, 45-920 Opole
czynny: pon. -pt. w godz. 700-1500
- Biuro Obsługi Klienta – Budynek B (wejście 1) - tel. 77 469 11 81 wew. 13,17
Jest to dział, w którym aktualni lub przyszli odbiorcy usług wodno-kanalizacyjnych świadczonych przez naszą firmę mogą załatwić następujące sprawy:
- uzgodnić i zawrzeć lub rozwiązać umowę o zaopatrzenie w wodę i odprowadzanie ścieków,
- uzgodnić i zawrzeć lub rozwiązać umowę o wywóz nieczystości ciekłych ze zbiorników bezodpływowych oraz osadników instalacji przydomowych oczyszczalni ścieków,
- zmienić dane adresowe na umowie/fakturze za zaopatrzenie w wodę i/lub odprowadzenie ścieków,
- zgłosić potrzebę wymiany lub kontroli wodomierza oraz podać bieżące wskazania wodomierza w razie nieobecności odbiorcy w dniach odczytu,
- zgłosić odbiór i plombowanie dodatkowego wodomierza,
- wyjaśnić wszystkie kwestie dotyczące rozliczania za zużytą wodę lub odprowadzane ścieki,
- zgłosić potrzebę opróżnienia szamba i wywozu ścieków na terenie Gmin Dobrzeń Wielki, Popielów, Murów,
- zgłosić awarię lub kradzież wody (przez całą dobę),
- uzyskać informację na temat bieżących awarii lub przerw w dostawie wody.
- Dział Techniczny - Budynek B (wejście 2) - tel. 77 469 11 81 wew. 18, 27, 16, 21.
W tym dziale można załatwić następujące sprawy:
- uzyskać zaświadczenie o zapewnieniu dostawy wody lub odbioru ścieków- wydawane w przypadku potrzeby uzyskania decyzji o warunkach zabudowy nieruchomości,
- uzyskać warunki techniczne przyłączenia do sieci wodociągowej lub kanalizacyjnej wydawane w przypadku potrzeby zaprojektowania i wykonania przyłącza,
- uzgodnić projekt techniczny przyłącza lub sieci wodociągowo-kanalizacyjnej,
- zgłosić awarię lub kradzież wody (przez całą dobę),
- zgłosić wykonany przyłącz do odbioru,
- zgłosić czyszczenie sieci kanalizacyjnych, przepompowni, studzienek za pomocą urządzenia ciśnieniowego WUKO,
- zgłosić odbiór i plombowanie dodatkowych liczników,
- zgłosić uwagi dotyczące usług świadczonych w związku z dostawą wody lub odprowadzaniem ścieków.
- wycenić ofertę i zlecić wykonanie przyłączy wodociągowych i kanalizacyjnych,
- zawrzeć umowę na wykonanie przyłącza
- KASA – Urząd Gminy Dobrzeń Wielki, adres: ul. Namysłowska 44, Dobrzeń Wielki
Informujemy, że płatności za faktury za usługi związane z dostarczeniem wody i odprowadzeniem ścieków można dokonywać w kasie mieszczącej się w budynku Urzędu Gminy w Dobrzeniu Wielkim ul. Namysłowska 44.
Godziny pracy kasy:
od poniedziałku do środy 7:30 – 15:30
w czwartek 7:30 – 16:30
w piątek 7:30 – 14:30
Osoby niesłyszące
Osoby niesłyszące przy załatwianiu spraw w Prowod sp. z o.o. mogą skorzystać z pomocy tłumacza polskiego języka migowego.
Tłumacz migowy nie jest zatrudniony w Spółce Prowod, jest to usługa zewnętrzna, stąd aby skorzystać z tłumacza należy z wyprzedzeniem zgłosić chęć skorzystania z takiej usługi do sekretariatu w Biurze Zarządu tel. 77 469 11 81, aby umówić się na dogodny termin, w którym będzie dostępny tłumacz.
Usługa tłumaczenia migowego przy załatwianiu spraw jest bezpłatna.