Biuro Obsługi Klienta
Jest to dział, poprzez który aktualni lub przyszli odbiorcy usług świadczonych przez naszą firmę mogą załatwić następujące sprawy:
- uzyskać zaświadczenie o zapewnieniu dostawy wody lub odbioru ścieków- wydawane w przypadku potrzeby uzyskania decyzji o warunkach zabudowy nieruchomości
(druk wniosku), - uzyskać warunki techniczne przyłączenia do sieci wodociągowej lub kanalizacyjnej wydawane w przypadku potrzeby zaprojektowania i wykonania przyłącza (druk wniosku),
- uzgodnić i zawrzeć umowę o przyłączenie do sieci wodociągowej i kanalizacyjnej,
- uzgodnić i zawrzeć lub rozwiązać umowę o zaopatrzenie w wodę i odprowadzanie ścieków (druk wniosku),
- zgłosić potrzebę wymiany lub kontroli wodomierza oraz podać bieżące wskazania wodomierza w razie nieobecności odbiorcy w dniach odczytu,
- zgłosić odbiór i plombowanie dodatkowego wodomierza ,
- wyjaśnić wszystkie kwestie dotyczące rozliczania za zużytą wodę lub odprowadzane ścieki,
- zgłosić zastrzeżenia do jakości wody lub innych usług świadczonych w związku z dostawą wody lub odprowadzaniem ścieków ,
- zgłosić awarię lub kradzież wody,
- uzyskać informację na temat bieżących awarii lub przerw w dostawie wody.
Biuro Obsługi Klienta jest czynne w dniach roboczych, w godzinach od 7:00 do 15:00.