×
Wyszukaj w serwisie

Ustawienia aplikacji mobilnej PROWOD

Otrzymaliśmy informację, iż nie wszystko działa dobrze w aplikacji mobilnej PROWOD.

Często są problemy z powiadomieniami z kalendarza wywozu odpadów, ponieważ system Android w niektórych smartfonach zabrania zapisywania danych w pamięci.

Aby wszystko działało prawidłowo w aplikacji mobilnej PROWOD należy zezwolić aplikacji na dostęp do pamięci smartfona.
Najczęściej zezwolenie dostępu do pamięci można ustawić :
USTAWIENIA-> APLIKACJE -> "PROWOD" - >UPRAWNIENIA  ( jak na poniższych rysunkach)

Screenshot_20180718-122644.jpeg

InkedScreenshot_20180718-122658_LI.jpeg

InkedScreenshot_20180718-122709_LI.jpeg

InkedScreenshot_20180718-122713_LI.jpeg

(prawidłowe ustawienia dostępu)

Screenshot_20180718-122719.jpeg

Po tych zmianach należy w aplikacji jeszcze raz włączyć powiadomienia z kalendarza wywozu odpadów.