Deklaracja dostępności aplikacji mobilnej
PROWOD Sp. z o. o. zobowiązuje się zapewnić dostępność swojej aplikacji mobilnej zgodnie z Ustawą z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych.
Deklaracja dostępności dotyczy aplikacji mobilnej Prowod Sp. z o. o.
- Aplikacja opublikowana:
- Ostatnia aktualizacja aplikacji:
Stan dostępności cyfrowej
Ta aplikacja mobilna jest w pełni zgodna z załącznikiem do ustawy o dostępności cyfrowej z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych.
Przygotowanie deklaracji dostępności i jej aktualizacja
- Data sporządzenia deklaracji:
Deklarację sporządziliśmy na podstawie samooceny w oparciu o Listę kontrolną.
Informacje zwrotne i dane kontaktowe
Wszystkie problemy z dostępnością cyfrową tej aplikacji mobilnej możesz zgłosić na następujące dane kontaktowe: Daniel Samborski — email: lub telefonicznie 77 469 11 81 w. 22 .
Każdy ma prawo wystąpić z żądaniem zapewnienia dostępności cyfrowej tej aplikacji mobilnej lub jej elementów.
Zgłaszając takie żądanie podaj:
- swoje imię i nazwisko,
- swoje dane kontaktowe (np. numer telefonu, e-mail),
- numer wersji aplikacji mobilnej oraz informację, w którym dokładnie miejscu jest problem z dostępnością cyfrową,
- opis na czym polega problem i jaki sposób jego rozwiązania byłby dla Ciebie najwygodniejszy.
Na Twoje zgłoszenie odpowiemy najszybciej jak to możliwe, nie później niż w ciągu 7 dni od jego otrzymania.
Jeżeli ten termin będzie dla nas zbyt krótki poinformujemy Cię o tym. W tej informacji podamy nowy termin, do którego poprawimy zgłoszone przez Ciebie błędy lub przygotujemy informacje w alternatywny sposób. Ten nowy termin nie będzie dłuższy niż 2 miesiące.
Jeżeli nie będziemy w stanie zapewnić dostępności cyfrowej aplikacji mobilnej lub treści, z Twojego zgłoszenia, zaproponujemy Ci dostęp do nich w alternatywny sposób.
Obsługa wniosków i skarg związanych z dostępnością
Każdy ma prawo do wystąpienia z żądaniem zapewnienia dostępności cyfrowej strony internetowej, aplikacji mobilnej lub jakiegoś ich elementu. Można także zażądać udostępnienia informacji za pomocą alternatywnego sposobu dostępu, na przykład przez odczytanie niedostępnego cyfrowo dokumentu, opisanie zawartości filmu bez audiodeskrypcji itp.
Żądanie powinno zawierać dane osoby zgłaszającej żądanie, wskazanie, o którą stronę internetową lub aplikację mobilną chodzi oraz sposób kontaktu. Jeżeli osoba żądająca zgłasza potrzebę otrzymania informacji za pomocą alternatywnego sposobu dostępu, powinna także określić dogodny dla niej sposób przedstawienia tej informacji. Podmiot publiczny powinien zrealizować żądanie niezwłocznie, nie później niż w ciągu 7 dni od dnia wystąpienia z żądaniem.
Jeżeli dotrzymanie tego terminu nie jest możliwe, podmiot publiczny niezwłocznie informuje o tym wnoszącego żądanie, kiedy realizacja żądania będzie możliwa, przy czym termin ten nie może być dłuższy niż 2 miesiące od dnia wystąpienia z żądaniem. Jeżeli zapewnienie dostępności cyfrowej nie jest możliwe, podmiot publiczny może zaproponować alternatywny sposób dostępu do informacji. W przypadku, gdy podmiot publiczny odmówi realizacji żądania zapewnienia dostępności lub alternatywnego sposobu dostępu do informacji, wnoszący żądanie możne złożyć skargę w sprawie zapewniana dostępności cyfrowej strony internetowej, aplikacji mobilnej lub elementu strony internetowej, lub aplikacji mobilnej. Po wyczerpaniu wskazanej wyżej procedury można także złożyć wniosek do Rzecznika Praw Obywatelskich.
Pozostałe informacje
Dostępność architektoniczna
Nasze obiekty nie są wyposażone w specjalistyczne windy.
Natomiast jeżeli mamy do czynienia z osobą mającą problemy z poruszaniem się, np. osobą na wózku inwalidzkim w lokalizacji Opole, ul. Janiny Kłopockiej 3 wejście nr 2 ma zamontowany dzwonek na zewnątrz i drzwi nie posiadają progu. Dzięki temu pracownik Prowod sp. z o.o. pomoże wjechać osobie na wózku.
Wszystkie biura w tym budynku oraz BOK są na jednym poziomie – parter. Ponadto również na parterze znajduje się sala konferencyjna, gdzie w zależności od sprawy mogą podejść pracownicy i obsłużyć Klienta. Również Pan Prezes, którego biuro znajduje się na piętrze i nie ma możliwości wjazdu wózkiem inwalidzkim w takich przypadkach spotka się z Klientem w Sali konferencyjnej. Jeżeli sprawa będzie dotyczyła działalności komunalnej jest możliwość przyjęcia sprawy w Opolu lub dojazdu pracownika z Kup, celem obsługi Klienta.
Dostępność komunikacyjno-informacyjna
Osoby niesłyszące przy załatwianiu spraw w Prowod sp. z o.o. mogą skorzystać z pomocy tłumacza polskiego języka migowego .
Tłumacz migowy nie jest zatrudniony w Spółce Prowod, jest to usługa zewnętrzna, stąd aby skorzystać z tłumacza należy z wyprzedzeniem zgłosić chęć skorzystania z usługi tłumacza do sekretariatu w Biurze Zarządu tel. 77 469 11 81, aby umówić się na dogodny termin, w którym będzie dostępny tłumacz.
Usługa tłumaczenia migowego przy załatwianiu spraw urzędowych jest bezpłatna.