- Strefa Klienta
- >
- Usługi wodno-kanalizacyjne
- >
- e-BOK
e-BOK
Spełniając oczekiwania klientów PROWOD Sp. z o.o. oddajemy Państwu do dyspozycji
Elektroniczne Biuro Obsługi Klienta (e-BOK) dla klientów z gmin: Dobrzeń Wielki, Popielów i Murów, dzięki któremu wiele spraw związanych z obsługą klienta załatwią Państwo przez Internet.
e-BOK jest platformą internetową dostępną 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu i jest całkowicie bezpłatna.
Elektroniczne Biuro Obsługi Klienta umożliwia:
- stały dostęp do informacji o aktualnym saldzie należności za usługi wodno-kanalizacyjne,
- powiadomienia e-mail o wystawieniu u udostępnieniu e-faktury,
- podawanie odczytu licznika/-ów,
- kontrolowanie historii odczytów licznika/-ów,
- wysyłanie korespondencji np. zgłaszanie awarii, reklamacje jakości wody.
Szczegółowe informacje dotyczące Elektronicznego Biura Obsługi PROWOD Sp.z o.o. znajdują się w „Regulaminie korzystania z usług Internetowego Biura Obsługi Klienta (e-BOK) w PROWOD Sp. z o.o."
Ulotka informacyjna e-Bok.pdf (1,03MB)