Przewodnik dla klienta
Szanowni Państwo,
Z uwagi na stan zagrożenia epidemicznego związany z zagrożeniem zakażeniem koronawirusem, mając na względzie zdrowie zarówno Państwa, jak i naszych pracowników, Prowod Sp. z o.o. wprowadził zmiany i ograniczenia w obsłudze klientów. Załatwienie spraw odbywa się poprzez kontakt zdalny, tj. telefonicznie, mailowo, korespondencyjnie,naszą stronę www lub aplikację mobilną. Kontakt bezpośredni związany z obsługą klientów jest możliwy jedynie w koniecznych przypadkach po uprzednim umówieniu się telefonicznym oraz z zachowaniem obowiązujących w spółce procedur bezpieczeństwa.
Aby ułatwić Państwu załatwianie spraw w Spółce zdalnie poniżej przedstawiamy przygotowany w tym celu Przewodnik dla Klientów, w którym znajdą Państwo w jednym miejscu telefony kontaktowe, wnioski do pobrania, najważniejsze procedury oraz rozwiązania załatwienia spraw bez konieczności wizyty w Spółce.
Przepraszamy za powstałe utrudnienia i dziękujemy za wyrozumiałość.