Zagrożenie zakażeniem COVID-19
Z uwagi na drastyczny wzrost zachorowań i na zagrożenie zakażeniem koronawirusem COVID-19, w trosce
o zdrowie pracowników i interesantów zwracamy się z uprzejmą prośbą
o ograniczenie osobistych kontaktów z pracownikami Prowod Sp. z o.o.
Informujemy, że Spółka Prowod powraca do wcześniej zastosowanych procedur bezpieczeństwa i będzie niedostępna dla klientów zewnętrznych od dn. 24-01-2022 r. do odwołania.
- Istnieje możliwość indywidualnej obsługi Klienta na bazie telefonicznych zapisów w sytuacjach, kiedy nie będzie możliwości obsługi na odległość. Klienci będą obsługiwani po wcześniejszym ustaleniu terminu wizyty w Biurze Obsługi Klienta przy ul. Janiny Kłopockiej 3, Opole. Zapisów można dokonać dzwoniąc pod nr: 604 997 570 w godz. 8.00 do 15.00 (pon – pt.)
- Jednocześnie zachęcamy do załatwiania spraw poprzez kontakt telefoniczny, czy też mailowy:
- Biuro Obsługi Klienta w Opolu (Czarnowąsach)
ul. Janiny Kłopockiej 3, 45-920 Opole
tel. 77 469 11 81 w. 13,17, e-mail: bok@prowod.pl
2. Usługi komunalne (Kup):
ul. Rynek 4, 46-082 Kup
tel. 77 469 55 56, e-mail: info@prowod.pl
- Istnieje również możliwość dostarczenia dokumentów i wrzucenia ich do skrzynek pocztowych znajdujących się na bramie w obu lokalizacjach.
Informujemy także, że nie będą przyjmowane wpłaty gotówkowe w obu lokalizacjach (Opole oraz Kup), stąd prosimy o ich dokonywanie drogą elektroniczną.
Liczymy na Państwa wyrozumiałość. Nasza prośba jest podyktowana troską o Państwa i nasze zdrowie.